Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is enkel mogelijk via de website. Indien je dit wenst, kunnen wij je ondersteunen bij het plaatsen van een bestelling. In dat geval nemen wij telefonisch contact met je op.

2. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Bestellingen kunnen enkel in Nederland en België geleverd worden. Bestellingen die geplaatst zijn met een verzendadres in het buitenland, anders dan in België worden helaas niet in behandeling genomen.

3. Welke betaalwijzen zijn er mogelijk? 
Betaling is mogelijk via iDEAL en voor onze Belgische klanten via Bancontact/Mister Cash.
Betalen met een creditcard (Mastercard, Visa of American Express) is ook mogelijk.
Achteraf betalen met Klarna binnen 14 dagen behoort ook tot de mogelijkheden.
Betalen met PayPal behoort tevens ook tot de mogelijkheden.

4. Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat er iets mis is gegaan bij het plaatsen van de bestelling. Stuur een e-mail naar support@tiptopdeal.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een bevestigingsmail ontvangt.


5. Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld. Kan ik dit wijzigen?
Indien je een verkeerd product hebt besteld, adviseren wij om direct een e-mail te sturen naar de klantenservice. Geef duidelijk aan welk product je daarvoor in de plaats zou willen bestellen. Als de bestelling nog niet is verzonden, dan kunnen wij de bestelling direct aanpassen. Mocht het bedrag hoger zijn dan het betaalde bedrag, dan wordt er per e-mail een betaallink verstuurd om het verschil bij te betalen. Indien het bedrag lager is, dan wordt dit zo snel mogelijk teruggeboekt. Vermeld altijd je ordernummer in je e-mail.


6. Ik wil het afleveradres van mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Indien de bestelling nog niet is verzonden, kan het adres gewijzigd worden, zodat de bestelling op het juiste adres wordt thuisbezorgd. Stuur een e-mail naar support@tiptopdeal.nl en vermeld hierbij het ordernummer en het juiste adres, zodat wij dit voor je aan kunnen passen.
Heb je al een account? Dan adviseren wij om daar ook je adresgegevens aan te passen. Let op: de wijziging zal van kracht zijn voor de volgende bestellingen die je plaatst.

7. Ik heb besteld maar wil mijn bestelling annuleren.
Zolang jouw bestelling bij ons in behandeling is en nog niet is verzonden, kun je je bestelling annuleren door de klantenservice een e-mail te sturen. De betaling die je hebt gedaan, wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.

8. Ik wil betalen maar krijg een foutmelding.
Onze paymentprovider Mollie handelt alle betalingen af voor een groot aantal webwinkels. Na het verwerken van de betaling zien wij in een overzicht dat er betaald is en storten zij het geld aantal dagen later naar onze rekening. Mocht er in dit proces iets mis zijn gegaan, dan is uw verbinding tijdens het betalen verbroken. Het verbreken van de verbinding kan de volgende oorzaken hebben:
- Je dient de internetinstellingen te controleren en of je 'per session cookies' accepteert.
- Je beveiligingsniveau kan te hoog worden ingesteld, waardoor de communicatie tijdens de betaling kan worden verbroken.
- Mogelijk blokkeert je firewall de toegang tot het beveiligde betaalplatform.
- De gekozen betaalmethode was om technische redenen even niet beschikbaar.
- Indien de bovenstaande instellingen correct zijn aangepast, adviseren we je om even contact met ons opnemen. Wij zullen dan bij Mollie navraag doen wat er mis is gegaan.

9. Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Voor alle bestellingen hanteren wij een tarief van €5,95 per bestelling. Je betaalt bij ons altijd per bestelling en niet per product. Verzendkosten kunnen echter wel variëren, indien het gaat om zware producten of als er meer logistieke handelingen worden verricht. Wij hanteren echter geen verzendkosten bij bestellingen die per e-mail naar je worden verstuurd.

10. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste producten hebben wij in onze voorraad liggen. Toch kan het voorkomen dat sommige producten niet voorradig zijn in ons magazijn en dat wij die moeten bestellen bij onze leverancier. Wij proberen je bestelling altijd binnen 14 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je hierover een e-mail met een track & trace-code.

11. Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Je hoeft geen account te hebben om een bestelling te plaatsen. Het is wel handig om een account aan te maken om bijvoorbeeld alle bestellingen in een overzicht te bekijken of om eventueel het verzendadres of factuuradres aan te passen.

12. Waar kan ik een klacht indienen?
Wij streven er altijd naar om je meer dan tevreden te stellen. Toch kan het in sommige gevallen voorkomen dat je er toch niet tevreden mee bent. Wij proberen dit dan naar alle tevredenheid op te lossen. Stuur in dat geval een e-mail naar 
support@tiptopdeal.nl en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld hierbij je ordernummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk op uw e-mail reageren.