Algemeen

Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar support@tiptopdeal.nl, door een WhatsApp bericht te sturen naar 06 - 39 20 51 18 en door met ons te gaan chatten met de livechat rechtsonderin. Wij zijn elke dag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur.

Tiptopdeal is een webshop met de meest exclusieve deals voor de laagste prijs. De producten in de aanbieding zijn slechts 24 uur beschikbaar tegen een zeer scherpe prijs. Elke dag verschijnen er een aantal deals op de voorpagina die alleen die dag in de aanbieding zijn.

Wij plaatsen elke dag om 00.00 een aantal deals op onze webshop.

De aanbiedingen staan afhankelijk van de voorraad van de leverancier minimaal 24 uur online. De deals die ruim op voorraad zijn, blijven op onze webshop staan. Dit is afhankelijk van de vraag naar de producten.

Ga naar Tiptopdeal.nl, scroll helemaal naar beneden en rechtsonderin kun je je e-mail inschrijven voor onze nieuwsbrief.

De adviesprijzen die op onze producten staan, worden bepaald door de fabrikant of de leverancier.

Uitschrijven voor onze nieuwsbrieven kan heel eenvoudig door op afmelden te klikken.

Normaal gesproken proberen wij je binnen een uur te voorzien van een reactie. De maximale termijn voor het ontvangen van een reactie bedraagt 24 uur.

Bestellen

Een bestelling plaatsen op Tiptopdeal.nl is heel eenvoudig. We hebben een stappenplan gemaakt hoe je een bestelling kunt plaatsen.

1. Voeg het product toe aan je winkelwagen.
2. Er komt een pop-up beschikbaar waar je de keuze krijgt om de winkelwagen te bekijken of om direct door te gaan naar afrekenen.
3. Klik op afrekenen.
4. Vul je adresgegevens in en betaal veilig met iDEAL, Achteraf betalen, Creditcard, PayPal of Bancontact.
5. Leun achterover, want je bestelling wordt vanzelf thuisbezorgd!

De levertijd van de bestellingen bedragen ongeveer 5 tot 10 werkdagen. Dit is afhankelijk van de verwerkingssnelheid van onze leveranciers. Sommige producten hebben wij ruim op voorraad en daarbij geldt: vóór 18.00 uur besteld is morgen in huis. Zodra je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, ontvang je hierover een e-mail met een track & trace-code.

Absoluut. Alle bestellingen die worden geplaatst op Tiptopdeal.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving. Wij maken gebruik van een veilige SSL-verbinding die linksbovenin ook te zien is aan het slotje.

De bestelling kan alleen geannuleerd worden op dezelfde dag als dat de bestelling is geplaatst. Daarna kun je ervoor kiezen om een retourzending aan te vragen.

Ja, maar alleen als je bestelling nog niet in het verzendproces zit. Dit doe je via je Tiptopdeal-account (Mijn Tiptopdeal). Ga naar de juiste bestelling en kies voor "Adres wijzigen". Voor de zekerheid kun je ons even een e-mail sturen, zodat je 100% zeker weet dat de bestelling op het juiste adres wordt bezorgd.

Betalingen

Absoluut. Alle betalingen die worden verricht op Tiptopdeal.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving. Wij maken gebruik van een veilige SSL-verbinding die linksbovenin ook te zien is aan het slotje.

Wij hebben een flink aantal betaalmethoden te bieden. Wij bieden op dit moment de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Achteraf betalen, PayPal, Creditcard en Bancontact.

Achteraf betalen met Klarna is heel eenvoudig en veilig. Je vult een aantal gegevens in en op basis daarvan wordt er een controle uitgevoerd of de betaling voltooid kan worden. Indien de betaling wordt voltooid, ontvang je daarover een factuur die je binnen 14 dagen kunt betalen.

De kosten voor de gekozen betaalmethode is gratis. Die kosten nemen wij voor onze rekening.

Levering

De bestelling kun je terugvinden op je account. Indien de geplaatste bestelling langer dan 10 werkdagen geleden is, kun je contact met ons opnemen. Wij kijken dan wat er mis is gegaan.

Alle bestellingen die worden geplaatst vanaf 25 euro worden gratis thuisbezorgd. Bestellingen tot 25 euro wordt €5,95 in rekening gebracht in Nederland en €6,95 in België.

Zodra je bestelling wordt overgedragen aan onze vervoerder kan het even duren voordat je de bestelling kan volgen. Je ontvangt ook een e-mail van DHL MyParcel waarmee je de bestelling op dat moment kan volgen.

Retourneren

Dit is zeker mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Stuur ons een e-mail voordat je een product of bestelling retourneert. 

Nee, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Als jij besluit om de gehele bestelling te retourneren, krijg je de verzendkosten terug die je hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling.

Sommige producten kunnen helaas niet geretourneerd worden:
- Verbruiksproducten die al uit de verpakking zijn gehaald, denk aan batterijen of tape.
- Verzorgingsproducten die door hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Denk aan tandenborstels, mondkapjes, erotische artikelen of kussens.
- Producten waarvan de verzegeling afgebroken is.
- Vouchers, coupons of kortingscodes.

In sommige situaties kan een retournering niet worden geaccepteerd:
- Als het product al in gebruik is genomen. Je mag het product natuurlijk wel even testen als dat je in een fysieke winkel ook zou doen.
- Als je het product incompleet terugstuurt (accessoires of handleidingen die ontbreken)

Twijfel je of je bestelling teruggestuurd mag worden? Je kan het voor de zekerheid altijd even aan ons vragen. 

Na ontvangst van het product in ons magazijn wordt het geld binnen 5 tot 10 dagen teruggestort op de betaalmethode van je aankoop.

Stuur ons een WhatsApp-bericht

06 - 39 20 51 18

Stuur ons een e-mail

support@tiptopdeal.nl