Retouren & Service

Retourneren is altijd mogelijk mits de goederen in originele staat en ongebruikt zijn en voor zover mogelijk verpakt in de originele verpakking met aangehechte labels of kaartjes. Retourneren is helaas niet gratis bij ons, omdat wij een duurzame wereld belangrijk vinden.
Mocht de bestelling beschadigd, incompleet, defect of verkeerd geleverd zijn, dan vergoeden wij het bedrag voor het retourneren van de bestelling. Je hebt een herroepingsrecht zonder opgave van redenen van 14 dagen na je aankoop.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  1. Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn
  2. Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets, ondergoed, badmode en verzorgingsproducten
  3. Artikelen die gebruikt zijn;  je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen
  4. Artikelen waarvan de originele verpakking ontbreekt


Retourinstructies

  1.  Verstuur een e-mail naar support@tiptopdeal.nl met daarin het ordernummer van de bestelling
  2.  Voeg de pakbon, een kopie van de pakbon of een briefje met het ordernummer toe aan de zending
  3.  Verstuur het product binnen 14 dagen na ontvangst retour
  4.  Bewaar het verzendbewijs tot dat het bedrag op je rekening staat


Beschadigd, incompleet, defect of verkeerde levering?

Heb je een product ontvangen dat tijdens het transport defect is geraakt of heb je een verkeerde levering ontvangen? Neem dan altijd eerst contact op met support@tiptopdeal.nl