Klantenservice

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt de dagelijkse deal bestellen door op de button “in winkelwagen” te klikken (selecteer wel eerst je maat en/of kleur mits van toepassing). Je komt hierna in de winkelwagen. Je ziet hier een opsomming van het bestelde ter controle, wanneer alles in orde is klik je op “afrekenen”.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

iDEAL
Met iDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk de online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat direct gekoppeld is aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij  ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank dan kunt je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

PayPal
Indien je houder bent van een eigen PayPal account kun je direct en online betalingen overboeken naar ons PayPal account. Je betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Je kunt heel snel en gemakkelijk je bankrekening of creditcard koppelen aan je PayPal account.

Heb je nog geen PayPal account? Dan moet je jezelf eerst registreren op www.paypal.nl

Mister Cash / Bancontact
Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash / Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten. Met Bancontact / Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact / Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

MasterCard
Wij accepteren Mastercard. Je voert je creditcard gegevens in via een veilige SSL server welke herkent kan worden aan het slotjel aan de bovenkant van de pagina. We zullen je bestelling leveren zodra het creditcardbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. Je betaalt daarnaast de kosten voor het gebruik van je creditcard welke door je creditcardbedrijf zijn opgesteld.

Zijn de prijzen incl. B.T.W.?

Ja, alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief B.T.W.

Wat zijn de verzend kosten?

Wij hanteren vaste verzendkosten per bestelling voor leveringen in Nederland en Belgie. De kosten voor zendingen binnen Nederland zijn €5,95 en €7,95 voor zendingen naar Belgie. Dit gebruiken wij voor het zorgvuldig afhandelen van de bestelling, verpakkingsmateriaal en bezorging op elk gewenst adres in Nederland en Belgie.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van een bestelling bij Tiptopdeal bedraagt gemiddeld 5-10 werkdagen. In sommige gevallen is dit langer. Wij vermelden de geschatte levertijd altijd bij de aanbieding.

Wij maken gebruiken van de diensten van DHL en PostNL (Bpost in Belgie). Bij het versturen van uw bestelling ontvangt u een Track & Trace code per email. Track & Trace is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Door het invullen van een nummer en een postcode bent u direct op de hoogte van de verzendstatus van uw pakketzending. Wanneer u niet thuis bent, kan het pakket bij de buren worden afgeleverd op bij een afhaal punt achter worden gelaten.

Ik wil graag een product terug sturen, hoe doe ik dat?

Niet tevreden? Geld terug! Je kunt een artikel retourneren binnen de bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst. Je kan ook binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Wij accepteren alleen en retourzending mits het artikel compleet en in - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en verpakking. De labels met barcode die zich op de verpakkingen bevinden zijn voor zover mogelijk aanwezig en intact. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij de waardevermindering, die daardoor is ontstaan bij u in rekening brengen. 

U kunt voor uw herroeping gebruik maken van het online retourformulier (Thuiswinkel herroeping) maar bent hiertoe niet verplicht. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per e-mail een ontvangstbevestiging van uw herroeping. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw herroeping te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot dat moment heeft gedaan inclusief verzendkosten zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw herroeping, van ons terug. Wij kunnen wachten met terugbetalen totdat wij het pakket hebben ontvangen of als u kunt aantonen dat het pakket is verzonden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Is het al langer dan drie weken geleden en heeft u nog geen ontvangstbevestiging ontvangen? Controleer dan eerst met behulp van de trackcode op het verzendbewijs of het pakketje bij ons is aangekomen. Is dit niet het geval stuur uw vraag samen met een kopie van het verzendbewijs naar onze klantenservice.

Een retouraanvraag indienen kan via onze website. Onder “Mijn Account” via het menu "Retouraanvraag".

- Kies Retouraanvraag indienen
- Selecteer het product dat je retour wilt sturen.
- Geef aan of je het geld teruggestort wilt hebben of het product wilt ruilen (alleen wanneer voorradig).

Om je retour verzendklaar te maken:

- Stop het product netjes terug 'indien redelijkerwijs mogelijk' in de originele verpakking.
- Wij vragen je om bij het te retourneren product de meegeleverde pakbon mee te sturen.
- Stuur vervolgens je pakket terug naar het opgegeven retouradres.
- Bewaar hierbij het verzendbewijs totdat je retour bij ons verwerkt is.

De volgende artikelen kunnen vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd indien de verpakking is geopend en de verzegeling op de verpakking is verbroken:
- parfum en cosmetica
- boxershorts, lingerie en onder mode

Stuur het pakket retour aan:

Tiptopdeal
Postbus 1432
1300 BK ALMERE 

U kunt voor uw herroeping gebruik maken van het online retourformulier maar bent hiertoe niet verplicht. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per e-mail een ontvangstbevestiging van uw herroeping. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw herroeping te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Retourkosten:

De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening. De retourverzendkosten worden enkel terugbetaald wanneer er iets is misgelopen met je bestelling. Ruilt u een product, dan betalen wij de tweede verzending naar u toe.
 

Ik woon in België, levert Tiptopdeal daar ook?

Wij leveren aan adressen zowel in Nederland als België.

Waar kan ik terecht met mijn tips, opmerkingen of klachten?

Wij vinden je mening erg belangrijk en horen graag wat je van onze website, de producten en onze dienstverlening vindt en hoe we deze nog verder kunnen verbeteren. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen per e-mail op support(at)tiptopdeal.nl of door een brief te sturen naar onderstaand adres:          

Tiptopdeal          
T.a.v. Afdeling Support       
Postbus 1432        
1300BK  ALMERE       
Nederland

U ontvangt direct een ontvangstbevestiging van uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden. 

Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Indien uw klacht niet door de Tiptopdeal kan worden opgelost, dan kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing. 

Wat te doen?

Indien u een klacht heeft over de producten of dienstverlening van Tiptopdeal dan kunt u dat bij ons aangeven via e-mail (klacht [at] tiptopdeal.nl. Tiptopdeal zal bij een klacht in ieder geval binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Is uw klacht dan niet opgelost? Via de website Thuiswinkel.org, de Geschillencommissie Thuiswinkel (via www.sgc.nl) of de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (via https://ec.europa.eu/consumers/odr/) kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens

Wat zijn de garantievoorwaarden??

De periode van garantie en de garantievoorwaarden zijn, al naar gelang de levensduur, per product verschillend. Tiptopdeal legt de wettelijke bepalingen over garantie ruimhartig uit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.